Így keres állást a jövő, avagy a "Z" generáció szokásai
Melyik HR szakember utasítaná vissza a lehetőséget, hogy bepillanthat a “Z” generáció fejébe? Teljes körű betekintést a 18-25 évesek gondolataiba mi sem ígérhetünk, de azt igen, hogy a szokásaikkal, érdeklődési körükkel kapcsolatos fontos gondolatokat megosztjuk az előadás résztvevőivel.
Melyik közösségimédia-platform áll legközelebb a szívükhöz?
Milyen tartalmakra keresnek rá?
Hogyan vélekednek a hírlevelekről?
Mi a helyzet az offline világgal? Ki lehet egyáltalán robbantani őket a képernyő mögül?
És hogyan tudjuk a fenti információt jól használni a karrierépítésük vonatkozásában?
Legfőképpen ezekre voltunk kíváncsiak a Frissdiplomás Kft. és a HÖOK közös kutatásában, melyben a “Z” generáció általános és álláskereséshez kötődő tartalomfogyasztási, valamint álláskeresési szokásait vizsgáltuk.
A visszajelzések értékes tanulságait veled is megosztjuk a JOBVERSE CONNEXT-en!