A látogatók több, mint 60%-a egyetemista vagy pályakezdő (25,99%), néhány éves tapasztalattal rendelkező szakember (36,63%). Azonban a személyre szabott, célzott kommunikációval sikerült a tapasztaltabb, senior munkavállalókat is megszólítanunk (35-44 éves korosztály, 18,09%).
pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 22,13%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.
A véleményüket megosztók visszajelzései alapján a látogatók közel fele (47,86%) 1-3 órát töltött el a rendezvényen, éppen ezért nagyon fontos, hogy a kiállítók standon belüli aktivitásukkal, nyitottságukkal felkeltsék a figyelmüket, hogy biztosan meglátogassák őket.
Azonban a kiegészítő programokkal (előadások, tanácsadások, Egészségsziget, élményelemek) sikeresen elértük, hogy látogatóink akár közel fél napot (3-5 óra: 32,27%, 5-7 óra: 9,22%) is eltöltsenek a JOBVERSE-en.
Egy vagy két egész napot már csak az igazán motiváltak szántak a rendezvényre (4,11%+3,69%), viszont azoknak az aránya a legalacsonyabb, akik egy óránál kevesebb időt töltöttek a JOBVERSE-en.
A szakmai programok mellett több ezren próbálták ki az élményelemeket is. Részt vettek a JOBVERSE GO QR kódkereső kalandjátékunkban, megnézték az Utazó Planetárium 1-1 előadását, tekertek egyet a Nissin biciklijével a finom levesért, kipróbálták magukat a PositionPark interaktív munkaállomásain, vagy éppen a Titkok Háza számtalan játékával kapcsolódtak ki.
A látogatók közel 2/3-a azért látogatott el a börzére, mert aktuálisan állást keres. Többségük főmunkaidős (46,44%) lehetőségeket, viszont jelentős azoknak az aránya is, akik részmunkaidős/gyakornoki/másodállás (15,59%) iránt érdeklődtek. Mindemellett a látogatóink majdnem 40%-a (39,90%) konkrét, őt érdeklődő céget szeretett volna felkeresni, személyesen találkozni velük. A kiegészítő szakmai programok is nagy vonzerőt jelentenek (23,64%), és kifejezetten magas azok aránya is, akik bár aktuálisan nem keresnek állást, fontosnak tartják, hogy tájékozódjanak a jövőbeni lehetőségeik felől (15,42%). Utóbbiak jellemzően még egyetemen vagy középiskolában tanuló diákok, esetleg a munkaerőpiacra való visszatérés előtt állók vagy a váltást még csak fontolgatók.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).
Megjelenések száma:
3 464 831
Elért felhasználók száma:
1 057 760
Weboldalra átkattintások száma:
30 807
Weboldalra érkező felhasználók száma:
23 660
Megjelenések száma:
804 312
Weboldalra átkattintások száma:
34 935
Weboldalra érkező felhasználók száma:
24 763
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
25 763
Videó megtekintések száma:
5 988 473
Elért követőszám:
10 100
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
11 921
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
1,2 millió
Érd el a karrierjüket tudatosan építő nőket! A tavaly őszi rendezvényünk után büszkén folytatjuk a nők számára megálmodott WomanUP konferenciánkat a JOBVERSE keretein belül. Az előző esemény sikere lenyűgöző volt, és idén is elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük partnereinket a kulcsfontosságú mutatók (KPI) sikeres megvalósításában.